SANTAI bersama MURALANG JR.

Hidupini Seperti Roda Yang Berputar Dan Dalam Perjalanan Hidupku Kini Aku Belari..!! Andai Kata Satu Hari Nanti Saya Tersungkur Ketika Saya Berlari Di Saat Ini, Saya Pasti Akan Berlari Semula Bila Saya Bangkit Kembali…!!

kinorikatan nu

free counter

email : rozanz76@tm.net.my

Aku dan Kami Adalah Kimaragang...

Lama betul sudah saya tidak melawat sulap ini habuk di lantaipun sudah menebal, rumput2 pun sudah panjang (lama sudah tidak di trim)... maklum je la orang yang kais pagi makan pagi, kais petang makan petang dan malam tidur simpan tenaga utk esok hari, kalu dulu seronok berblog hampir hari2 di depan komputer rangsangan dari pemimpin kita dan menyokong seruhan beliau selaku menteri sains.. Apapun terlalu banyak hal2 yang berlaku selama saya menjarakkan diri sedikit dari komputer (bukan hilang terus cuma kurang ber FB/ blog) diantaranya pesta Kaamatan baru2 ini. Sememangnya satu kejayaan yg besar kepada bangsa Kimaragang kerana buat julung2 kalinya membuat penampilan di temasya Kaamatan di KDCA baru2 ini walaupum terdapat kekurangan dari segi susunan aturcara namun amat membanggakan kerana bermulanya sejarah kemunculan Kimaragang sebagai satu bangsa yang majoritinya di Tandek kota Marudu dan tidak keterlaluan jika saya katakan sebagai penyumbang utama kedudukan kukuh PBS di Kota Marudu selaku parti masyarakan Kadazan Dusun.

Dan atas kapasiti itu la mungkin kita boleh minta jasa baik "dato seri" kita yang kita kasihi agar memohon bagi pihak masyarakat Kimaragang diadakan "sulap" untuk Kimaragang N5 Tandek amnya dan soal kos membena sulap rasanya tiada masalah kerana Kimaragang sememangnya terkenal dengan sikap gotong-royong dan dermawan orang2nya yang penting lot ada agar tidak timbul dimana tempat yang sesuai untuk Kimaragang pada tamasya2 yang akan datang. Kerana kami juga ingin bersama2 rumpun KDCA yang lain maju bersama kehadapan sejajar dgn 1 Malaysia dan sama-sama 1 dalam KDCA.



.

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent