SANTAI bersama MURALANG JR.

Hidupini Seperti Roda Yang Berputar Dan Dalam Perjalanan Hidupku Kini Aku Belari..!! Andai Kata Satu Hari Nanti Saya Tersungkur Ketika Saya Berlari Di Saat Ini, Saya Pasti Akan Berlari Semula Bila Saya Bangkit Kembali…!!

kinorikatan nu

free counter

email : rozanz76@tm.net.my

KISAH TENTANG ROKOK...

Kejadian yang berlaku di Indonasia, sebuah syarikat pengeluar rokok bersetuju untuk membiayai kos perubatan seorang perokok yang kehilangan 6 batang giginya selepas menghisap rokok yang tiba2 meletup. Apapun syarikat rokok tersebut berbuat demikin sebagai jalan penyelasaian di luar makamah dan atas dasar persahabatan kata jurucakap bagi syarikat tersebut. Dan berikutan kejadi itu perokok tersebut nekad untuk terus berhenti dari merokok.
Punca sebenar kejadian tersebut belum di ketahui dan masih dalam sisatan, walaubagaimanapun ada pihak yang membuat andaian yang perbuat tersebut di lakukan oleh orang2 yang terdekat kepada pihak mangsa bagi mendorong si mangsa untuk berhenti dari merokok..





.

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent