SANTAI bersama MURALANG JR.

Hidupini Seperti Roda Yang Berputar Dan Dalam Perjalanan Hidupku Kini Aku Belari..!! Andai Kata Satu Hari Nanti Saya Tersungkur Ketika Saya Berlari Di Saat Ini, Saya Pasti Akan Berlari Semula Bila Saya Bangkit Kembali…!!

kinorikatan nu

free counter

email : rozanz76@tm.net.my

"Tranformasi" KIMARAGANG

Perkataan "tranformsi" lahir daripada kesedaran bahawa kaum Kimaragang haruslah membuat perubahan dari segi sosial ekonomi, pendidikan dan sebagainya. Justeru itu melalui konvoi kita ini kita boleh memperomosikan mesej kesedaran minda ini kepada kaum Kimaragang khasnya, seperti juga kerajaan yang giat mempromosikan 1 Malaysia melalui media tetapi kita tiada saluran luas, maka PertubuhanKimaragang Malaysia mempromosikan perubahan minda kita melalui konvoi ini.. Ini cuma promosi sahaja dan kita akan susuli melalui seminar, bengkel dan sebagainya untuk mempertingkatkan martabat kaum kita Kimaragang dari semua segi dari semasa ke semasa dan fasa demi fasa.



~Pertubuhan Kimaragang Malaysia.






.

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent