SANTAI bersama MURALANG JR.

Hidupini Seperti Roda Yang Berputar Dan Dalam Perjalanan Hidupku Kini Aku Belari..!! Andai Kata Satu Hari Nanti Saya Tersungkur Ketika Saya Berlari Di Saat Ini, Saya Pasti Akan Berlari Semula Bila Saya Bangkit Kembali…!!

kinorikatan nu

free counter

email : rozanz76@tm.net.my

KEMALANGAN YANG BERLAKU DI UiTM SABAH.

kemalangan yang berlaku 2 hari lepas....




ini motor kawan saya yang sempat melatikan diri dalam keadaan panik ketika melihat bas tersebut meluncur laju menuruni bukit menghala kearahnya...









Kemalangan ini diberitakan berpunca dari brek gagal berfungsi dan mengakibatkan sekurang2nya 4 orang orang cedera.

3 comments:

  1. Furen Laoshi said...
     

    Eh..bahaya juga tuh! Nasib baik teda apa berlaku yg teruk2 kan? Dulu ada sya dgr cerita urang yg pernah kemalangan, kononnya beberapa saat sblm dia eksiden melanggar pokok, dia nampak kosong tiada jalanraya di dapan. Sbb tu dia panik dan trus melanggar pokok. Bersyukurlah kepada Tuhan.

  2. Rozan Zulkifle said...
     

    malang itu tida berbau.. apapun kepada pengusaha bas tu ingat2 la kadang2 bas kita itu suda mau di tukar atau tida, jangan ingat untung saja..

  3. Pengetahuan.info said...
     

    negara kita ni antara negara yg mencatatkan kemalangan tertinggi tiap-tiap tahun..nasib baik kerajaan buat kempen kesedaran..at least ade kebaikan & masyarakat kita yg ambil kesedaran. kalo takde kempen kesedaran, lagi teruk rasanya kes kemalangan di negara kita ni.

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent